Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Nelli Cooman Games

Door Anne Roossink

Op zaterdag 31 mei waren de Nelli Cooman games. Ik Karin en Linde hadden hieraan meegedaan. Het was lekker weer en de wedstrijd ging erg goed bij mij. Ik begon met 80m sprint met de voorrondes. Dit ging wel goed en ik had een pr neergezet van 11.10. Even later kreeg ik te horen dat ik tweede uit mijn serie was dus ik mocht door naar de finale! Met de finale had ik het nog beter gedaan omdat ik in een snelle serie zat, ik had weer mijn pr verbeterd met een tijd van 10,98! Mijn doel voor sprint was om onder de 11 seconden te lopen en dat was gelukt!

Tussen sprint en ver zat een lange pauze dus kon ik weer bijkomen. Toen ik begon met verspringen mocht ik als eerste springen omdat ik ook nog de 600 meter moest lopen. Ik heb met verspringen maar twee sprongen kunnen maken omdat de 600 meter door verspringen heen liep. Deze twee sprongen waren erg slecht. Ik moest meteen door naar de 600 meter, mijn doel was om onder de 1,54 min. te lopen. Dit was gelukt met een mooie tijd van 1,53,8 min.

Het was verder erg gezellig met Karin en Linde! Nelli Cooman zelf was ook aanwezig bij de wedstrijd! Ik vond dit heel leuk want zij is een groot voorbeeld voor mij met sprinten! Nelli Cooman is een heel aardige en lieve vrouw! Na de wedstrijd ben ik nog met haar op de foto geweest in de startblokken! Ze heeft me ook nog een paar goede tips gegeven voor het sprinten! Deze tips ga ik zeker gebruiken! Het was een top wedstrijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten